the so complete pouët.net oneliner
- 2012-11-27
-
open as possible: yes, I want to do that. No monopoly. Just power. Yes, and I do hope more scener coders will join. I might make a thread, but they always end up in residue here. lol -
Gooby PLS: Could you please email me at vesterager@tvi.dk? -
Lua? kthxbye. -
Steel: well, you can find my email address in my profile if you need something :) -
raer: What a super-intelligent statement. -
Lua running on the JVM. MOAAARRR CPU CYCLES & LAYERS ! -
gooby pls: "email: hidden" -
oopsie. should be fixed now -
Lua running on the JVM? That's not the project. Although it is an option. For reasons you might not understand... :) -
OMG DOLAN PLZ -
fak u wysiwat -
I AM LOGGED IN AS CHROMAG -
Lucky you! -
nje ma opierdalańa śe -
fap fap -
kbi: ice cream, you rag! -
Mourir est le refrain de vivre est une chanson. -
ne me quitte pas -
la vie est une branlette dont mourir est l'éjaculation. -
SHUT THE BAGUETTE UP -
moi, je t'offrirai des perles de pluie venues de pays où il ne pleut pas... -
apres fumer, mon pere n'a pas un grande moustache encore! -
time is to unicode la bagette -
de la réponse facile en le besoin de l'être évidente se fait attendre de ce qui peut paraitre être le futur. alors je dis non à la flatulence. -
inspiration! where are you???? :(
